Voor 14:00 uur besteld zelfde dag verzonden. Bestellingen vrijdag na 14:00 uur worden op maandag verzonden.

Verzending binnen 24 uur!
Eenvoudig retourneren

Klantenservice

Klantencontact

Wanneer u contact op wilt nemen met Vet Cool, kan dat op de onderstaande manieren. We streven ernaar uw vraag/opmerking binnen 24 uur te beantwoorden.

  1. U kunt een mail sturen naar info@vetcoolshops.nl u krijgt zo spoedig mogelijk bericht van ons.
  2. Ook kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 6 81665544

Vet Cool
KvK-nummer: 75082594
BTW-nummer: NL860135287B01

Ruilen & Retourneren
Bij  Vet Cool kunt u binnen 14 dagen na aankoop uw product(en) ruilen / retourneren.
Producten welke u wilt ruilen / retourneren dienen – indien redelijkerwijs mogelijk – in de oorspronkelijke verpakking bij Vet Cool te worden aangeleverd en onbeschadigd te zijn.
De verzendkosten komen voor rekening van de consument.

Na akkoord voor het retourneren van de producten door Vet Cool, zullen wij het aankoop bedrag binnen 30 dagen aan u terugbetalen.

Indien u het product wilt ruilen voor een ander product van Vet Cool zal het eventuele verschil in prijs verrekend worden.

Als u het product wilt ruilen zal Vet Cool u van te voren vertellen wat de extra kosten zijn aangaande het om te ruilen product / de te ruilen producten.

Garantie & Service
Het kan zijn dat het betreffende artikel gerepareerd dient te worden of zal worden vervangen voor een nieuw product.
Om te voorkomen dat er problemen optreden met de artikelen welke niet onder de garantie vallen
raden wij u aan om de handleiding goed door te lezen en op te volgen.

Uiteraard helpen wij u ook graag na de garantieperiode van onze artikelen. Neem in dit geval contact op met Vet Cool via de contact pagina. Wij kunnen u dan te allen tijde adviseren over een oplossing.

Klachtenafhandeling
Vet Cool probeert voor iedereen alles zo goed mogelijk te verzorgen. Heeft u toch een klacht, dan willen wij dit graag zo snel mogelijk van u weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

U kunt een klacht zowel telefonisch of per mail aan ons melden.

Uw klacht zal binnen 2 dagen in behandeling worden genomen. U krijgt van ons een persoonlijke reactie met een oplossing.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Een geschil kan door zowel u als ons worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.

Een klacht over een product, dienst of de service kan ook worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk. www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Prijzen
Prijzen in de web shop zijn consumentenprijzen, dat betekent dat ze inclusief  21% BTW zijn.

× Hoe kan ik je helpen?